Dün gece uyandığımda kanama gördüm kırmızı ve sümüksü kıvamdaydı. İki hastaneye gittim ikisinde de bebek sağlıklı suyu yerinde kalbini dinledik. Kanamam 5-6 damlaydı ve hastaneye kadar bitmişti. Bugün hep yattım hiç kalkmadım bu saate kadar sürekli kontrolde ettim hiç bişey yoktu ama büyük tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteme iki damla kadar bu sefer pembe gene sümüksü kıvamda bulaştı akşamkide büyük tuvaletimden sonraydı yaa çok korkuyorum tekrar hastneye gideyimmi napıcam bi akıl verin allah rızası için. Devletteki doktorlar yat dinlen haftaya kontrolüne kadar dedi bide pruloton 500 iğne vurdu eve gönderdi. Yaa ben ne yapcağımı bilmiyorum tekrar yatağımdayım uzanıyorum şuan kanama oluştu mu bilmiyorum