Zeynep69 Kızlar 38. Haftadayım 1 saattir falan belim ağrıyor başka herhangi bir ağrım yok acaba doğum belirtisi olabilir mi
Beyzanur138 Zeynep69 sade bel ise bence değil ben 33 haftadan beri acı çekiyorum doktora diyorum ağırlaştı ya ondan ama öyle böyle değil çok fena bi acı bu arada şimdi 37+4 üm 😥😩
Zeynep69 Beyzanur138 geçmiş olsun canım ya gerçekten zor sağlıkla kucagımıza alalım bebişlerimizi inşallah