Merhaba kızlar. 19. Haftama girdim. Bi haftadır tansiyonum en yüksek 7-4 çıkıyor. Hiç halim yok kemiklerim sızlıyor resmen. Yatmaktan başka bişey yapamıyorum. 2. Gebeliğim. İlkinde hiç böyle olmamıştı. Neden düşer riski falan var mı bilen veya başında olan var mı acaba ne yapmalıyım