24+3 gebelikteyim cok fazla kamplarım var belim ve bacağıma vuruyor uzanınca savcıdan dönemiyorum bile ayakta olsam o an kitlenip kalamıyorum alttan çok fazla sanci vuruyor magnezyum verdiler çok fazla olursa acile git dediler erken başlamış sanci kramplarin falan dediler
Napcam bilmiyorum cok fazla agrım var enfeksiyon hamileligimin başından beri var bir gidip bir geliyor