Kizlar benim üç yaşında oğlum var doğduğunda ensede yağ bezeleri şişmişti tedavi gördü geçti kesinlikle saç uzatamiyor yasak saclarini kesiyoruZ sürekli smdi farkettm o bezeler yine şişmiş ve bu çocuk bir tuhaf bakiyo Japonlar gibi aynı bir gariplik var anlayamıyorum konduramiyoeum çocuğuma hastaliklari falan bir masum garip bı sklde bakiyor nasl anlatsam bilemedm daha önce kafasını çok çarptı acaba bir hastaligi bisiyi olabilirmi ve emar çekerler mi oğluma istersem bide sürekli yemek yerken boğazına takılıyor boğulmaktan zor kurtariyoruz