HavvaKork Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim ama ilk günden beri hiç bi belirti yok ne mide bulanması ne başka bişey geçen hafta biraz gaz sancısı oldu ama şuan o da yok en son ayın 1inde gittim kontrole doktor şuanlık normal dedi ama üstünden iki hafta geçti ne bi karın şişmesi ne bi belirti normal mi bu durum yaşayan var mı
Burcu3506 HavvaKork bende 15. Haftadayım ultrasona gitmesem hamileyim demem karnım çıktı ama başka da bugüne kadar bişi yaşamadım
Belfam HavvaKork ben şu an 19 haftalık hamileyim daha yeni yeni anlıyorum hamile olduğumu 2 kilo ancak aldım hiç midem bulanmadı sadece 8-11 hafta bel ağrısı çektim oda iş yapınca kötü oluyordu bebiş de sağlıklı şükür yani kısacası raaat ol 😁
Dtfatma HavvaKork canım ben 26 haftalık hamileyim hala bi belirtim yok :) tabi karnım büyüdü sadece o da olsun dimi:) galiba çoook şanslıyız bu konuda kafana takma tadını çıkar derim ben :)
minnakannesi1 HavvaKork ilk kızıma hamileyken son ay hamile olduğumu anladım uyuyamama sağa sola donememe.. ayaklarımın ellerimin şişmesi vs. O yüzden normal endişelenme tadını çıkar. Şuan 2.gebeligim 17 ye giricem resmen hamileyim 😀 tüm belirtileri mevcut
HavvaKork Burcu3506 normal o zaman bu durum hiç bişey hissetmiyorum ya bide burda okuyunca sabahtan beri kusanlar yataktan kalkamayanlar felan daha da şüphe düştü içime
Burcu3506 HavvaKork aynen canım kaç tane doktora gidiyorum ben hepsi sağlıklı dedi ikili Temiz çıktı belirti ile bebek sağlığı arasında ilgi Yok dediler
[silindi] HavvaKork Burcu3506 18 19. Haftalardan sonra bebek kıpır kıpır etmeye başlayınca korkularınız da kaybolur azcık daha sabredin😍
Blackcloud İlk hafta belirti olarak bir kaç kere bulantı yaşadım ama istifar etmedim, arada hafif kasık ağrım vardı geçiyordu. Şu an da maşAllah diyeyim bulantım olmuyor başım ağrıyor biraz arada onun dışında iyiyim elhamdülillah.