Hanımlar 36+2 oldum 40larda düzensiz sancılarım çıktı doğum kanalina da yerleşmiş. Kasık altina batma gibi sancim oluyor. Birde adet agrisi gibi hafif ağrım var sizce ne zaman gelir. Ya da bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı. Bebegimin 28 haftalikken baş aşağı olduğunu öğrenmiştim. 32 haftalikkende yavas yavas doğum kanalina girmeye başladığını öğrenmiştim