Deletedmom93428 çarşamba günü doğurdum 23:45te ne yazdıysan aynısını yaşadım ama tek fark var benim ikizlerim vardı ve 7 gün küveste kalcaklar iyiler şuanda akşam 8 9 görmeye gidiyor eşim benm ağrılarım çok olduğu için cuma günğ tek gördüm onları görmeden önce ağlamıyordum bi gördüm ağlamaya başladım şimdi de hatırladıkça ağlıyorum çarşamba günü alcaz onları şuan sütüm anca bit günde 50 ml çıkıyor ve kahverengi başka bişe çıkmıyor gercekten çok zor evlat Allah herkese tattırsın hak edenlere Allah kollarını doldursun 🤲🏻🤲🏻❤️ Geçmiş olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 😇