Ftsrkn 2 sezaryan arası çok kısa geçen sene 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla kızımı kaybettim, bir kaç ay sonra hamile kaldım korunurken, en başından beri kese dışı kanama ve dışarıya vuran yoğun kanamam vardı aylarca yattım, ekstra olarak da zaten plesanta yaşlanması var, bu 6.gebeliğim, daha önce de 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj oldum, hikayelerim epey zor olunca doktorum daha fazla beklemek istemiyor.