minikcivcivim Kızlar çatı muaynesini kaçıncı haftanız da oldunuz beni doktor 37 iken çağırdı normal mi?
Kvsraykt minikcivcivim 2 gebelik yaşadım yeni 15 gün oldu ikisinde de çatı muayenesi olmadım doğum başladığında alttan muayene oldum
Aylin2011 Kvsraykt Birinciyi 38+4 te normal doğum yaptım ikinicide 39+5 te muayene yaptı 6cm açıklık vardı sancım yoktu yatışımı yaptılar 1 saat içinde doğum yaptım
minikcivcivim Havvabaht neden yapmadı ki acaba bana bugün çatı muasit mi değil mi bakmamız lazım dedi öyle çağırdı
minikcivcivim Elfelf475 o zaman normal canim ama bana geç geldi yani şöyle ki gev şuan 34 olup daha şık çağırmasını bekliyordum
Aylinak1n minikcivcivim çatı muayenesi erken doğumu tetikliyor ve açılmanın kolaylaşmasını sağlıyormuş. ben 35+0 da sancım var diye gittiğimde açıklığıma baktı nöbetçi bi doktor akşam 3 cm açıklık dedi. 35+5te kendi doktoruma gittim şu an açıklığına bakmıcam artar 38 de falan olsaydın bakardım dedi. Bu yüzden 34 erken 37 ideal zaman diye biliyorum
Elfelf475 minikcivcivim Ben de su anda 34 içindeyim 2 haftada bir gel dedi artık ve gelmeden önce nst ye gireceğim
minikcivcivim hsqldnbebeqm aynen canim 😊ya ama insan bebişi görmek istiyor sürekli 🙈 bakalım hayırlısı olur inşallah 🙏🏼
Hafizeplt minikcivcivim bende geç diye düşünüyodum ama geç olması daha doğrusuymuş sanırım 😅 muayenede 1 cm açıklık çıktı bir hafta sonra suni sancı aldım doğurdum 😅şu an kızım 17 günlük canıma okuyo
pinarerd 37.haftadan sonra yapılıyor diye biliyorum. Yani doktorunuz doğumdan önce herhangi bir haftada yapmayı tercih edebilir. Bu konuda hekimler ikiye ayrılıyor, kimisi doğumdan önce değil de doğumdada yapabiliyor ☺️
minikcivcivim Aylinak1n aa öyle mi canim yani banada mantıken öyle geldi ama ne bileyim yani son ana bıraktı gibi belki 36da felan sanci olucak sezeryan istemiyorum yani