designermom Of adet günümü bilsem de keske beklesem.Pcosluyum adetjm düzensiz ne zaman teşrif buyururlarsa artık o zaman 2 ay mi 3 ay mi😀
Powergirls designermom senin durumda zormuş caksir kökü suyu iyi geliyor diyolar esimle ben kullanmıştım sorun yoktu ama işe yaramadı 😁
designermom Powergirls tedavi görüyorum canım bunun icin ama Corona geçirdiğim için ara verdi daktirim
Flyderndkk Powergirls evet 2 ay kullandım işe yaramadı bende. Bıraktım. Geçen ay hsg çektirdim tüplerim falan açıkmış
Deletedmom_7 Powergirls bennnn 2 hafta var ama çok meraklıyım. Ve belirti hissediyorum belim ağrıyor karnım ağrıyor Sanki adet olmadan önceki halim gibiyim.
Powergirls designermom ha geçmiş olsun canım inşallah devam edersin bebeğini de kucağına alirsin buraya da yazarsin 🥰
Bebekisteyenn Powergirls kızlar normal teste silikçıktı ama erken gebelik testinde yok şimdi hangisine inanayı
Nehir-Poyraz Bebekisteyenn normal gebelik testinin markası neydi erken gebelik testinin markası neydi ?
Bebekisteyenn Nehir-Poyraz normalin minnak kurabiyeler ovulasyon testiyle beraber geldi gebelik onda çıktı erkende fortest (tarihi geçmiş bide)
Nehir-Poyraz Bebekisteyenn o zaman tarihi geçmişse zaten inanma ona canım kan versene acilde bende 10gün kala normal kaset testte zor görünen bi çizgyle öğrenmiştim şuan 8 haftalık