Merhaba tecrübeli değilim ama şu an 25+3 hafta kıyafet alışverişini bitirdim birkaç battaniye aldım gerisi duruyor maddi olarak daha kolay oluyor dönem dönem almak, hatta son iki haftadır o kadar halsizim ki ve ağrım var iyi ki en azından kıyafetleri halletmişim diyorum