Kızlar normal doğum yapmadım ve sancını yaşamadım .4.hamileliğim .3.doğumum 32.haftada dirençten dolayı oldu . Sabahtan beri çok kasılmam var .son 1 saattir karnımın alt kısımlarında ağrı var .Bebekte çok hareketli ve bir yere toplanıyor . Birde gaz sancım var afedersiniz .kendimi pek iyi hissetmiyorum halsizim çok . Basına böyle durum gelen var mı ? Eşim şehir dışından dönüyor .diğer çocuklar okuldan gelecek .9-10 dan önce doktora da gidemem 😞