Bende tam tersi ilk muayene de özele gitmiştim berbat bir üslupla karşılaşınca şok oldum. Şuan devlet hastanesine gidiyorum hatta bugün gittim 15 dk sadece bebeğin ayakları kafası şu bu diye gösterdi doktor. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın her daim mekan önemsiz🌸