Kızlar ilk doğumum normaldi bu ikinci gebeliğim 38 hafta olduk 34 haftalıkken bebeğim dönmüştü dogum pozisyonunu almıştı yüzü sırtıma doğruydu renkli ultrason bile cekemedi doktor geçen hafta doktora gittim 37 haftaliksin dedi bebeğin kilosu 3100 dedi buda normal görünüyor dedi neyse bu hafta gittim tekrar kontrol için çünkü bebeğimin hareketlerini 3 gündür çok az hissediyorum bana bebeğimin donmedigini sezeryan olacagimi ayın 26 sı gel dedi doktor çok üzüldüm çünkü bana bakacak kimse yok ve küçük kızım var ,15 yaşında kız kardeşim var o gelip kalacak yanımda herneyse daha sonra devlete gittim bide orda muayne olmak istedim detaylı muayne oldum vajinal akintin çok dedi bebeğe baktı evet bebeğin ters duruyor dedi bu saatten sonrada dönmesi zor gibi dedi ayın 27 si gel dedi bana