iremsenturk_16 Kızlar merhaba 4 gün önce kürtaj oldum ilk günden sonra hiç kanamam olmadı sizce normal mi ağrımda yok doktorum kanaman olmayabilir zaten demişti ama yinede sizlerede danışmak istedim bilgi verirseniz çok memnun olurum
ikiprensesannesii iremsenturk_16 zaten kanama olmamasi daha iyiyms benim doktorum oyle demisti benimde sadece ilk gun lekelenme oldu sonra bidaha olmadi 1 ay sonra adet gordum
zeynnn5441 iremsenturk_16 Merhaba bende kürtaj olmuştum 3 Ay önce herkeste kanama olmayabiliyormuş evet. Benim olmuştu 3 gün ama herkesin bunyesi bir degil tabi
Gkcdila iremsenturk_16 mutlaka kontrole gidin 1 hafta 10 gün sonra. 11 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu kürtaja aldılar. 20 gün sonra kanamam geliyordu bende normal kanama sandım artmaya başladı kontrole gittim içerde parça unutmuşlar bir gece yatırıp hap içirdiler kalan parçalar düşsün diye ama sabah düşmediğini görünce bir daha kürtaj yaptılar 🤦🏻♀️
_Hayalim- iremsenturk_16 benimkide aynen öyle oldu ilk gün tek kanamam oldu sonrasında hiç olmadı sadece ara ara kasık ağrısı oldu
iremsenturk_16 ikiprensesannesii ay çok şükür ozaman canım bende korktum olmayınca kafamda başka şeyler kurdum
iremsenturk_16 Gkcdila canım seninde mi ilk başta hiç kanaman olmamıştı pazartesi kontrolüm var zaten
Gkcdila iremsenturk_16 evet olmamıştı ama bu yüzden parça kalmıştır diye bi algı oluşmasın. Kürtaj sonrası kontrol yaptırmanız yeterli
BMelek iremsenturk_16 kanama olmamasi kurtajin iyi yapildigini gosterir demisti doktorum. Ama yapan doktor degil☺️ Bende oldum 3-4 gun lekelenme oldu o kadar. Kontrolunuzu aksatmayin sadece gecmis olsun
iremsenturk_16 BMelek yapan doktor değil mi nasıl yani canım anlayamadım pek ☺️ Valla benim doktorumda olmayacağını söylemiş
Nazendehanim iremsenturk_16 bana ertesi gün kesilir demişti ama bulanık akıntıyla beraber 15 gün sürmüştü , tam vaktinde de adet görmüştüm
iremsenturk_16 ArenAsilmomm benimkisi nasıl bilmiyorum canım doktoruma hiç sormadım benimde ilk gündem sonra hiç kanamam olmadk
_Hayalim- iremsenturk_16 yok çok şükür hiçbir sorun olmadı hatta 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 🤭Darısı isteyenlere
Beybisininannesi iremsenturk_16 hayır normal olmayabilir Bende de hemen kesılmıştı İçerde birikme yapmış kontrol muaynenize mutlaka gidin 🙏