Eflinn1453 3 gün önce kahverengi akıntılarım olmuştu bugün daha yeni bitti progestan kullanıyorum bebek iyiydi dün gittik doktora bugün biraz su geldi çamaşırıma içime korku düştü aynı durumu yaşayan var mı
Eflinn1453 Clementinee evet ıslaklık çok değil ama bebeğin suyu falan değildir dimi çok korkuyorum 2 gün önce doktora gittiğimde suyu normal dendi kese deliniyomul su sızıyomuş falan doktora gitsem mi sizce yine
Clementinee Eflinn1453 yok canım oluyormuş genelde bende sormuştum merak etmeyin bi gittiğinizde içiniz rahat etsin diye sorun doktorunuza yinede🥰🥰 12. Haftamdan beri var bende çok şükür bir sorun cıkmadı