BuketSultan Merhaba 6 haftalık hamileyim kahverengi akıntım oldu acile hemen gitmem gerekir mi başına gelen var mı
BMelek BuketSultan gidin mutlaka kan uyusmazliginiz var ise igne yapilmasi gerekiyor. Kotu birsey oldugunu dusunmeyin hemen olabiliyor bu tur seyler bende dun ayni seyi yasadim bir sikinti yok dedi doktorum. Kahverengi leke onceden olmus bir kanama yeni olan birsey degil
Nazlii__ Benimde olmuştu kese dışında kanama oluştuğunu söyledi progestan fitil vermişti sende ihmal etme canım
DnzDrn Bendede oldu doktorum yerleşme kanaması dedi. Bende 6 haftalığım. Taze kırmızı kan gelmedikçe korkmamak gerekir dedi. Yarın kontrol günüm. Kalp atışı duyabilir miyim bende onu düşünmekten uyuyamıyorum😀 6+4 üm