Beybimm hamile olduğumu ilk öğrendiğimde belim tutulmuştu ve ambulansla o hasteneye kaldırıldım. Kontrol eden doktor bu belinden çok çekiceksin ciddi raporlar alman gerekecek vs demişti. 39 haftalıgım 37 ye kadar çalıştım öyle bir sorunum olmadı şükürler olsun. Genel itibari ile de çok temiz bir hastane değil gibi. Daha öncesinde de gene başka bir doktora muayene olduğumda yanlış teşhis koymuştu doktor. Ama sizin doktorunuz çok iyidir onu bilemem. Memnunsanız devam edin tabii :)