eliferdem AslKarata Ben de bir kaç kez gitmiştim canım..Sonra tekrardan kendi doktoruma döndüm..dr ebru yüceye çok tatlı ve soru sormana gerek bile bırakmadan söylemesi gereken herşeyi söylüyor.Mesajlara hemen dönüş sağlıyor..
nisemom AslKarata Turgut var hocadan memnun kaldınız mı süreciniz nasıl oldu. Anlatırsanız çok sevinirim.
AslKarata Yeni hamileyim de hastane araştırması içerisindeyiz, bir de bebeğim tüp bebek, o yüzden hassasiyetim daha fazla. Turgut var ismini de çok duyuyorum .