Arkadaşlar sabahtan beri bebeği doğru düzgün hissetmedim ama iş yerinde olduğum için ve kendi halime pek kalmadığım için son çıkış saatlerinde durumu idrak edebildim. Kasılmalar da var. Normalde her gün aktif Bir şekilde 17. Haftadan beri dışarıdan görülecek şekilde hissediyorum. Eşimle acile gideceğiz şimdi onu bekliyorum ama bu arada size yazmak biraz moral ve dua almak istedim. Böyle durumlarda olanlar olmuştur, ne yaptınız ne yaşadınız sonuç ne oldu?
Not: arkadaşlar iyi niyetle yazdığınızı biliyorum ama 17 den beri her gün eksiksiz 5-6 kez dışarıdan belli olacak şekilde hissediyorum. Düzensiz olur deniyor ama her bebek aynı değil demek ki.