Aylino Kızlar merhaba bugün doktora gittik 35+5 teyiz bebişin kilosu 2850 dedi doktorumuz bu ay için fazla mı az mı doktor normal dedi ama fazla gibi değil mi sizce de
YuvarlanamayanPandaa Aylino değil canım 35+6 da 3030 gram 50 cm idi biraz tombiş ve ileri gidiyor dedi ama avantaj bu
teletabi Fulya01 38+2 de 2930 bi minnak doğuran ben 🤣🙈doktorum bana hep kilosu normal demişti ama bi 100 gramı daha olsa güzel olurdu demişti olsun şuan 13 aylık 11 kilo kilosu bi tık fazla dediler geçen ay 🤣içerde minnaktı dışarı çıkınca tosun oldu🤣🤣