sumeyyed gızlarr 14 eylülde spinal anestezi ile doğum yaptım dün eve geldik. hastanede gazımı çıkardım ama lavman yaptırmak istemedim. tuvalete ne zaman çıkabilirim sizce🥺 yani varmış gibi hissetmiyorum şu an.
Hzlkaya Lavman yapmadan nasıl çıkmanıza müsade ettiler ki bana doktorum mecbur tutmuştu yapmadan çıkamazsın demişti bende yaptırdım çok çok abartılacak bişey değil keşke yaptırsaydın
sumeyyed Hzlkaya istemedim ya ne bileyim çünkü onu yapınca birden geliyor ve ben ağrı acılarımdan şak diye tuvalete koşamazdım😪
gokcekocyigit07 Bana yapılmadı, doğumdan sonra 1 hafta kadar musil kullandım, bence doktoruna bir danış 👍