Aaanneeyiiim Kızlar merhaba 38+5 günlüğüm üç gün önce kontlm vardı bebeğim üç kilo elli santim bana az geldi kilosu çat muayenesi yapmadı şuan doğsa doğum kolay olur bebek ufak dedi çok üzüldüm bizim boy uzun kilo mu az şimdi
Kiki-riki Aaanneeyiiim hiç üzülmeyin doktorum 2500 3000 Gr doğum için çok ideal dışarıda büyür zaten dedi bugün kesisiz güzel bir doğum için
Aslhn12 Aaanneeyiiim kız üç kilo bebeğin nesi az annesi niye düşünüp kendini üzüyorsun :)) kilosu da boyu da güzel kafana takma 😉
Nurtrky Aaanneeyiiim üç kilo az değil ki ben 2700 doğurdum 38+5 te gayet hızlı toparlıyolar doğunca çok kilolu demek sağlıklı demek değil ki tek üzülceniz şey bu olsun ☺️
Aaanneeyiiim Aslhn12 ayy ne bilim kız az geldi valla ama bo uzun geldi çevrem de öyle diyo biz 40 da 41 de doğurdun o hafta da boy 50 ydi senin 38 de 50 boy var boy üzülme diyolar😀