Lohusalık sürecim bitikten 3gün sonra regl oldum.Nasıl korunuyorsunuz? Şehir dışında olduğum için birliktelik olmadı ama dönüşümde olacağı için hap mı kullansam geçici süreliğine.bebeğimi de emziriyorum belki hapı bu yüzden kullanamam ama bi şekilde korunmalıyım riske atamam