Merhaba bugun doktora gittim 36+4 günlük hamileyim nst ye bağladılar direnc yüksek çıkmış ve bide kilo alımı yavaslamis kilosu suan 2550 bu yüzden doktor pazartesi hazırlıklı gel suni sancı ile doğumunu yaptırabiliriz dedi böyle olan var mi çok korkuyorm