Hanımlar şu an 29+5 haftalığız, ekim sonu Alanya’ya davet edildik arabamız ile gideceğiz eşimle ama ekim sonuna 35-36 haftaya doğru oluyorum sanırım yani son ayıma birkaç hafta kalmış oluyor. Sizce yolculuk sakıncalı olur mu? Dinlene dinlene gitsek arabada yatarakta gidebilirim bilmiyorum zararı olur mu yolculuk yapan var mı o haftalarında? Neye dikkat etmeliyim? Bu arada Konya-Alanya yolculuğumuz, fikirlerinizi tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim.