Merhaba hanımlar bugün kontrolüm vardı . Nts de biraz sancım çıktı doktorda alttan muayne etti ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi yatırmak istediğini söyledi ben de sancimi evde çekmek istedim açıkçası çünkü hastanede de devamlı alttan muayene edicekler diye korktum evde sancim gelirse giderim dedim ve imza atıp yatmak istemedigimi söyledik çatı muayenesini yaptıktan sonra kahve rengi akıntı geldi ve bı saat sonra falan galiba nişanim geldi ilk gebelig olduğu için nasıl olur bilmiyorum rengi canlıydı biraz korktum açıkçası doktor alttan muayene etmeden olmamıştı hiç öyle birse ssnci çıktı hafif ama ben hissetmiyorum şimdi hafif hafif sancı gibi ama iyiyim böyle başına gelen var mı varsa yazarsa çok sevinirim