kukiveannesi bugün o kasılma ve sertleşmeleri sordum (37haftalık gebeyim) dr normal dedi, çatı muayenesi de oldum sorun yok dedi.
ne zaman gelmemiz gerekir dedim, kanama olursa suyun gelirse ya da bebeğin hareketlerini üç saat boyunca hissetmezsen acil gel dedi. Diğer herşey normal sayılır, 10 gün sonra gel dedi