Seda4435 olmaz kuzum sadece Yemenne icmene dikat et bide agır kaldırma kendini sıcak tut gerisi mühim deil emin ol saglık lı düzenli yemegi i ye bırak gelişsin icinde minosumuz korkma allahın izniyle hic birsey olmaz müsait olduk ca uzan onu sev ne biliyim ben öyle yaptım bana sürekli bacagını havaya kaldır bilmem ne felan dediler ki ben calısıyorum vaktim olmuyordu buna yorgunluktan ölüyordum markete calısıp ayrıyeten de evde iş yapıyordum ay nı gün icinde annam aglıyordu resmen Allaha amanet etim kendimi de yavrumuda suan cok iyiz cok sükür ve gıramajıda gayet iyi 360 gıramıs 20 haftalarda bebek benim 385 mi neydi yüksekdi hata diyorum ya stres etme kafana birsey takma gerisi mühüm deil yemin ederim 😉💋❤️💓🥰🥰🥰