Baharmm16 Kızlarrrr Bursa’da olup covid olup doğum yapan var mı özel hastane de jimere gidiyordum 38 haftam biz doğuma almıyoruz devlet hastanesine gidin dedi şok oldum karantinam bugün bitiyor korkum yine pozitif çıkarsa hazırlıklı olmam lazım
Elifgoktug1 Baharmm16 ozelleerin çoğu kabul etmiyor maalesef kovitli hasta şehir hastanesine gidebilirsiniz
Baharmm16 Elifgoktug1 valla ne lanet zamana geldim o kadar korudum kendimi sonra oldum şuan şükür iyiyim ama gider örgün pozitif çıkar açıkta kalmayım dedim
Elifgoktug1 Baharmm16 inşallah pozitif cikmaz özelde sağ salim kavuşursun bende virüsten dolayı özel istiyorum ama bakalim bizim daha yolumuz uzun🙏
esradmrz Baharmm16 merhaba siz nasıl geçirdiniz ağır mıydı. Ben de pozitif çıktım kafamı evden çıkarmadım halbuki. eşim diş hekimi 4 aşısı var belki bi şekilde ordan geldi ama sonuca bakıyorum ne yapsam elim ayagıma dolaştı resmen