Miray_alparslan
Birglbiray
Kekmez
Ay27
Hellimpeyniri
Fidashka Alakası yok. Sezaryen oldum 3.gün takmaya basladım (doktor kontrolünde ) 6 aylık gibi karnım kalmıstı 15.günde indi şuan çok az göbeğim var o da sporla düzelecek şekilde yumusak. 45 gün oldu. Sezaryen sonrası kalan ödemli karnınızla hareketleriniz kısıtlanıyor iç dış dikişlerinizin ağrısından karnınızı tutarak yürüme ihtiyacı duyuyorsunuz ve hareketleriniz kısıtlanıyor. Korseyle bu sorun tamamen kalkıyor ortadan. Sezaryenden hemen sonra korse kullanabilirsiniz