gulnurkrms 4,5 aya kadar içtim ben, önce 2 tane sonra 1 e düşürdüm bıraktım öyle yavaş yavaş. hiç kusmadım sayesinde. Ama uyurken için çünkü çoook çok fazla uyku yapıyor. Bazen sabah içiyordum bütün gün kendime gelemiyordum. İçeriğine baktığımda da uyku problemi olan insanlara verilen bir madde varmış sebebi oymuş