Beyzamutluu 17+5 im ve karnım acayip sert. Bir postta gördüm karnı sert birine doktoru normal değil demiş endişelendim . Karnı böyle semsert olan var mı
Sblatc Beyzamutluu çok aşırı yumuşakta olmaz ama bazen aniden sertleşebiliyo kısa süreliğine. Doktorunuz daha iyi bilir dokununca falan
Hulya_sen Beyzamutluu canım benimde karnım bazen öyle oluyo inanki o an nefesim kesiliyo belime agrısı vuruyo daralıyorum suan 33 haftalığım bide bebek kemikleştikçe ağırlaştıkça daha da can yakıyo