winteriscoming guzellanne takip edin eğer 14 9 devamlıysa acile gidin orda düşük çıksa bile söyleyin durumu tahlil isteyin. Her tansiyon yüksekliğinde illa zehirlenme olacak diye bir durum yok ama ihmal edilcek bir konu değil
durununannesiiiiii guzellanne bi kontrole gitseniz iyi olur Tansiyon hamilikte sıkıntılı biraz en aZından bi kan bide idrar tahlili yaptırın alie hekimliğinde tansiyonunuza baktırın
durununannesiiiiii teachervera kaç haftalıkta aldılar sezeryana benide doktorum 37 de alırız dedi şuan 36+1 deyim
teachervera durununannesiiiiii 37 de aldı ama benim yüksek protein kaçağı yapmış tansiyon bebek 3 hafta kilo almamış besin gitmemiş
Mucizecim guzellanne Haftan ileri bir hafta korkma cnm doğsa bile sorun olmaz ama ihmal etme yükselir ve düşmezse tansiyonun git hastaneye yani uzun sure yüksek seyrederse sıkıntı sanırım senin bir anlık stresten yükseliyor
guzellanne Mucizecim teşekkür ederim canım Allah razı olsun 😊 dikkat edicem bundan sonra doktora gidince konuşcam