Merhaba güzel anneler bugün 36 haftaya girdik ama benim sağ ve sol böbreklerin olduğu kısımda çok kötü bı ağrı var kalkıp otururken bacaklarıma vuruyor ağrısı ama kızım da aşırı hareketli bu ne böyle doğum sancısı bu mu acaba erken doğum mu korkmaya başladım randevum 10.ayin 1 inde hemen hastaneye de gitmek istemiyorum varsa tecrübeli anne anne adayı bı akıl verebilir mi 😔