Canım bu dediğim normalde bebek hiç emmeden önce yapılıyomus ama ben sonra yapıncada iyi geldi benim su toplama falan olmamıştı ama neyse belki işe yarar soğanı ikiye böl iki göğsünede kapat ama önce bebeği emzir bi daha acikana kadar dursun 1 saat falan bide kantaron yağın varsa bulabilirsen sür oda çok iyi geliyo