esmerrmm Kizlar ben aktara gidip baktimda ota cok küçük elin avucunun yarisi kadar daha kucuk belki normalmidir alanlar varmi buyuukluklerini nasil aldiniz
bahtnurr1 esmerrmm arkadaşım 2 doğumunda da aldı hani inanç meselesi tabi de ilk doğum zor olsada ikincisi baya 5 dk faln sürmüş çok rahattı dedi mesela 😊
esmerrmm bahtnurr1 ben cok inaniyorum zaten bunu inararak yapmak gerekiyor allah hepimize kolay dogumlar nasip etsin insallah😊
hamileyimkiben bugün dr kontrolüm vardı ve dr bana meryem ana otunun bir dalını kopar , kaynat sabah akşam iç dedi ayrıca suya da koy şimdiden doğumun artık başlasın dedi 👁
Babyandmom22 Evet canım küçük oluyor. Bende ona çok inanıyorum artık en özel hastanedeki ebeler bile kullanıyor
hamileyimkiben esmerrmm 37+0 oldum ama bebek kilolu 3250 gr o yüzden artık doğum başlaşın istiyor yavaştan
bus_ra1 Canım komşum kullandı. Gunu dolduğu için doktor yatisa gün verdi. Otu suya koyup bir gün önceden suyunu içmeye başladı. Sıfır sancıyla gitti sabah saatlerinde öğlene doğurdu. Bende çok inanıyorum maneviyatına.. ve gördüğüm kadarıyla küçük oluyor zaten.
yildiz_07 bus_ra1 dua falan okuyorlarmis hangi dualar okunuyor yani tam olarak ne yapıyorlar bilginiz var mı
esmerrmm bus_ra1 he bilmedigim icin yanlis olmasin diye sorayim dedim küçük oluyorsa tamam sknti yk 😊
Seymaayyy yildiz_07 Meryem suresi Nas felak 3 defa ayetle kürsi doğumu yakalaşan gebeye icirilir ve aynı zamanda sırtı bu su ile sıvazlanır ota küçük denmiş ama büyük geniş bir kaba konulursa ot nekadar rahat genişlerse okadar doğumj cabuk olur tecrübeile sabit böyle bilgiler için her anneye lazım kitabı var aşırı önerırım muazzam birşey :) 🧡
yildiz_07 Seymaayyy çok teşekkürler deneyeceğim umarım hepimizin kolay ve sağlıklı bir doğumu olur 🙏🏻🥰
esmerrmm 18minacns acilma olmasi icin yapiliyor ama rahat dogum olmasi icinde yapilabilir heralde cnm pek bilmiyorum bilen biri soyler heralde 🙂