Nisalimon Merhaba hanımlar burada yeniyim dün akşam 5+3 haftalık hamile olduğumu öğrendim kese yuvarlak şekildeydi resim atmayı beceremedim sizce kizimmi olur erkekmi tahminlerinizi bekliyorum
Merveee34 Nisalimon dur kız bismillah 🤣 hele bir 10.haftayı geçsin insan görünümünü alsın da öyle tahmin yaparız .. 😂😂
Prensesannesi89 gulsumm1 Hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsun yeter babamız kız çocuklarını çok seviyor kız istiyor bana farketmez 😊