Gamze1313 ayy sorma kız bulantım falan çok 8 haftalık olduk bide dün kontrolde bi kese daha gördüler nolcak bilmiyorum o kese daaha yeni oluşmuş takip etcez ya büyücek bebek olcak ya gelişimi durcak kaybolcak dedi öyle bi şok yaşadım bekliyorum 7+6 da ikinci kese göründü 🤣 senin nasıl gidiyo ne kadar oldun