Hayriyetunahan Bayanlar bende 12+5gunluk hamileyim doktor 2hafta sonra ikili taramaya gel demisti gecen hafta ben ikiliye gitmeyip direk 3lu taramaya gitsem olurmu ki yani 3lu taramanin bi zmani varmi ?
Mercimegimm Hayriyetunahan tabiki canim istege bagli zaten direk 3lü test yaptirabilirsin ama doktorunada sor genede ben direk 3lu test yaptirmak istiyorum diye haberi olsun yani. 3lu testte 16 ve 20 haftalar arasi yapiliyor
Asya_2402 Hayriyetunahan Ben de ikili test yerine 3 lüyü yaptırmak istemiştim doktorum ikili testin %87 üçlü testin ise % 63 oran verdiğini söyledi. Bu sebeple sadece ikili ve 4 lü testi yaptırdım ben
busrasahinn Benim doktorum da sadece ikiliyi yaptı 3 lünün vakti gelincede 2 li temiz çıkmıştı dedi gerek duymadı bende 2 linin 3 lüye göre daha doğru sonuç verdiğini duymuştum
Hayriyetunahan 3lu taramada cinsiyet kesin belli oluyor diye duymustum onun icin istedim ikinci gebeligim bu benim aslinda ama ilkinde napmistim hatirlamiyorum