Breezy35 birkaç gündür çamaşırımda su gibi ıslaklık oluyor üşüttüm mü akıntı mı bilmiyorum ama su gibi olması çok korkutuyor ne olur akıl verin :(
Ouzc Breezy35 benim de oluyor özellikle idrarimi biraz tutunca ben de bu kontrolde doktoruma soracağım. İlk baslards olmuştu 6.hafta falan önceki doktorum onemsemedj pek
ozgese-s Breezy35 bende de oluyo doktora gösterdim suyunda bi sıkıntı yok dedi anlamadım sen de bi göster bakalım progesteran kullandın mı ?
Lina2015 Breezy35 canım öncelikle merhaba ikimizde şuanda 18 haftalık gebeyiz yürür iken oturur iken ve iş yapar iken benim de bi anda sanki suyum geliyormuş gibi azar azar akintim oluyordu yani bak kesinlikle doktora gitmeseydim derdim ki bu kesin suyum cunku ne sarı nede katı veya kokulu bi akinti değildi su gelir gib çamaşır sırılsıklam oluyordu gunde 3 4 çamaşır degsmeye basladm dun ise muaynem vardi ve hersey suyu gayet normal sadece ufak bi bu haftalarda görülen hamilelikten kaynakli olan mantarsi enfeksiyon dedi doktorim
Asdfjsjdkks Ouzc canım idrar kaçırıyorsundur farketmeden bence idrar tutunca oluyor demişsin. Hamileyken idrar kaçması oluyor
Baharozdemir Benve acilen dr gidin Allah korusun sızma şeklinde suyu geliyorolabilir ins değil-dir tabi, sonrasında durdurmak çok zor, ben yaşadım be kaybettim Allahım kimseye yasatmasin
ozgese-s Breezy35 çamaşırın ortası baya ıslak oluyo işemişim gibi hatta az önce gene çamaşırım ıslaktı doktorum suyuma baktı sıkıntı yok dedi bazı akıntılar su gibi olabiliyomuş ama sen gene de göster herkesin farklı olabilir tabi canım