Mervissss Sağlık ocağındaki doktor belki yeni hamilelik sanmıştır.
Ama ben de sonucuma baktım şimdi 40,7 çıkmış. Belki diğer gördüğünüz kişilerle birim farklılığı vardır. Bende birim olarak ng/ml görünüyor. Sonuçlarım da gayet normaldi, doktor iyi olduğunu bir sıkıntı olmadığını söyledi. Zaten ikili testteki betahcgnin tek başına bir anlamı yok.