Seda4435 Arkadaşlar merhaba ben her hafta grip oluyorum tam bitiyo bı kaç gün iyiyim sonra gene hasta oluyorum bunun sebebi nedir acaba bilginiz varmı yada ne yapmam lazım 8+4 haftalık hamileyim çocuğa zararı varmıdır sürekli hasta olmamin