edaozdxx Herşeyi çok erken yaşıyoruz bebişimle. :) Çok erken gebe kaldığımı öğrendim. Burda kese oluşumu ile ilgili olarak 6 ve 7. haftadan söz edenleri okudum hep. Bu hafta kontrole gittiğimizde pelvin ultrasonla bakılmasına rağmen kesemiz göründü. 1-2 hafta aralığında da kalp atışı duymaya gideceğiz. Maşallah bebeğime 👼🏻😍
Patito__ edaozdxx yol cnm yanls biliyosun genelde 5. Haftada kese gorulur cok nadir 6 7 de gec dollenme olursa o da yani normal sartlarda 5. Hafta normal extrem bir durum degil ☺️
sinifcianne edaozdxx o değişiyor canım ben 4+2 de ilk hamileliğimi öğrendiğim gün görmüştük keseyi😊 6. Haftamda da kalp atışını duyduk😍 sağlıklı olsunlar da bunların bir önemş yok. ☺️
emine-ernur36 Maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizde 6+5 iz ikizlerime kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum ben kalp atışlarını da duydum rabbim sizede nasip etsin inşallah🙏👶
Azrasare emine-ernur36 çift kese mi oluyor ikiz olduğu zaman nasıl öğrendiniz ikiz olduğunu çok heyecanlı 😊😘
Candan emine-ernur36. Bende gittim gecen hafta doktora 5.4 günlük dedi 2 kese vardı ikiz dedi ama kalp atışıni duymayana kadar emin olamayiz dedi biri kaybola bilirmis sevinsemmi uzulsemmi anlamadım
edaozdxx emine-ernur36 amin inşallah herkese nasip etsin Allah’ım. İkiz bebek belirtileri nelerdi? Ultrasonda mı öğrendiniz ikiz bebek beklediğinizi?
emine-ernur36 Evet çift kese gördü doktorumuz sonra üç tane doktora gittim hepsi ikiz dedi ve dünde kalp atışlarını duydum çok güzel bir duygu rabbim sağlıkla sıhhatle az acıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Azrasare emine-ernur36 Hayırlı olsun :) Emin’im ki hem çok mutlu hemde endişelisinizdir 😊 allahım sağlıkla doğmalarını nasip etsin hayırlı evlat olmayı nasip etsin 🤲🏼🎈
edaozdxx Azrasare endişem gebeliği adet günümden önce öğrendiğim için vardı. Doktorum o endişenin çok gereksiz olduğunu anlatınca rahatladım. :) Yaa sürekli bi bahane bulup doktora gidesim geliyor.
ElifSencan123 Ben de 5+5 te keseyi görmüştüm bidahaki kontrolümüz 2 hafta sonraydı 7+2 de gitmiştik ve kalp atışlarını duymuştum meleğimin ne büyük nimet Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
emine-ernur36 Candan kalp atışlarını dün duyduk 6+4 te ikiz olduğunu da 6+0 da ultrason da görüp söyledi ama yinede emin olmak için farklı bir doktora da danışabilirsiniz aklınızda soru işareti kalmaz hem
emine-ernur36 edaozdxx evet ultrason da öğrendim doktor ikiz deyince bi şaşırdım sonra 3 tane farklı doktora gittim onlarda ikiz dedi dünde kalp atışlarını duyduk şükür rabbim isteyen herkese sağlıkla sıhhatli nasip etsin
yyhulya biz de 4+6da gördük minicik kesemizi 😍hamile olduğumu da 3 haftalıkken hormon testini tekrarlamak için gitmiştik o zaman tesadüfen öğrendik inşallah Allahım kalp atışlarını da duymayı nasip eder 😊 şu an 5+3 ama kontrole haftaya gitcem kısmetse