Sumeyyecet123 esımle bizim aramızda var 28. Haftada ıgne vuruyorlar eger dogduktan sonra bebıs anneyle aynı kanı tasıyorsa soru olmuyor babadan almıssa bebege de ıgne vuruyor lar ilk kızım benden almıstı sorun yasamadk bakalım ikinci kimden almıs dogun ca ogrenecez