Kelebekmadam Detaylıda 33 olarak ölçülmüştü hafif kısa dendi şu an doktoruma durumu anlattım 38 mm olarak ölçtü erken doğum olmaz değil mi 21.haftam doktor yine de takipte olucaz dedi birşey söylemedi ama 38 mm kısa gibide durmuyor yanlışlık yoksa eğer
gbyalcin Kelebekmadam benim de 21 hafta oldu bugün. Sabah kontrolde rahim ağzı kapalı, 33, gayet normal her şey yolunda dedi 🤔
Kelebekmadam gbyalcin karından mı ölçtü acababana ikiside karından ölçtü ikiside farklı değer buldu anlamadım valla ikiside iyiyse umarım erken doğum riskimiz yoktur
gbyalcin Kelebekmadam yok canım hiç öyle bişey söylemedi benim doktorum. Bana sadece 5+5 te vajinal bakıldı onun harici hep karından
mutlugebeee Kelebekmadam yok canım yanlış çıkmıyor korkma🙏🏼 Ama en doğru sonucu vajina veriyor benim karından ölçüldüğünde hep yüksek çıkıyordu vajinadan ölçüldüğünde çok farklı sonuç aldık😔 O günden sonra hep vajinadan baktık🙏🏼
mutlugebeee Brcccc kaçıncı haftada 25 mm çıktı? Benimde 23. haftada 26 mm çıktı 30 olucam hala fitil kullanıyorum. 37-38′leri görebilmek tek isteğim😔 Fitilden sonra uzamışmıydı sizin? En son kontrolümde 28 mm oldu ama yinede yeterli değil ya
Pelin-1 Brcccc bu surecte yattiniz mi peki hep. Bende 29+5im ikizlere hamileyim 3gun once 30mm cikti doktorum yat dedi
Brcccc mutlugebeee 24. haftada çıktı uzadı ama 28-30 arasydı ve ben çalışan biriydim hiç yatıp dinlenme fırsatım bile olmuyordu hiçbirşy olmadı Allah ın iznyle korku stres emin olun çok daha etkili
Minisi Kelebekmadam gayet normal ölçümler. Bebeğin pozisyonu ve mesane doluluğu bu ölçümlrrde farklılık gösterebiliyormuş, Bndede her kontrolde farklı ölçüm çıkıyırdu
balbocegim27 Kelebekmadam canım karından ölçünce sonuç doğru çıkmıyor benim sancim vardı vajinal olarak ölçüldü 40 mm dedi ertesi gün normal ultrasonla ölçüldü 34 dedi vajinal ultrason da daha az çıkıyor
mutlugebeee Brcccc ne güzel bir de çalışmışsınız, bende çalışmaya devam etmek istedim ama doktorum çalışamazsın dedi rapor verdi yerinden kalkma hep uzan dedi o yüzden çok zor geçiyor😔
Sahinnadire Kelebekmadam 31+0 olduk 10 mm ölçtü doktorum fitil kullanıyorum günden güne kısalıyor bu haftalarda doktorum doğum olur diyor hayırlısı artık hakkımızda
Kelebekmadam Sahinnadire ne kadardan düştü 10 mm e hiç korkmayın haftanızda güzel benim ablamda 32 de doğum yaptı onda kısalıktan ziyade rahim sarkması vardı bir anda 4 cm açıklık oldu sezeryanla doğum yaptı ama bebişimiz çok iyi maşallah büyüttük bile 5 aylık oldu