Mervekzr Kızlar merhaba normalde hareketliydi gece ve sabahları ama iki gündür cok az hareket ediyor normalmi acaba doğum kanalına girdişi içinmi az hareket ediyor
Zeyyyn Mervekzr benimkide kanala girmiş 2 3 gündür yürürken yada ayakta dururken çok fazla ağrı giriyor vajinama o zamandan beri benimki çok hareketli anlamadım
Tunammm Mervekzr Benimkide 2 gün durgundu bugün yine yapıyor yapacağını normal artık yerleri darlaştı iyice 😊 ama yine de içinizi rahatlatmak için bi görün isterseniz.
zeynpdemiiir Mervekzr 35 haftalığız bizde normalde çok hareketliydi 2 3 gündür azalma vardı kasılmaları bile çok hafifti dün kontrolde suyumuzun azaldığını öğrendim onunla alakalı diye düşünüyorum ben eve geldiğimde o kadar çok su içtim ki havuç vs. Baya hareketliydi ☺️
ayfrklc0327- Mervekzr bende 36+5 ve benimde hareketleri yavaşladı bebegimin haftaya kontrolüm var dr günde 10 defa hareket ederse korkma dedi sende hareketlerini say yeri daraldığı için normal
Sulekrtk Zeyyyn Bizde 38+1 haftaligiz aynı durum bende de mevcut bu hafta benimde kasik bölgelerinde acayip baskı var ve oglum çok hareketli masallah
Ozlem1995 Mervekzr bende 36+4 um dün 45 dakika hiç hareket etmeyince koştur koştur hastahaneyle gittim uyuyormuş 😁
Tulaytemurxx Mervekzr Benmi rahatım anlamadım ki bizimki gün boyu hareketli degil arada bi ediyo bi bebekte 7 24 de döncek degildir herhalde karında uyuyo sanirim bizimki hep arada bi dolanıyor 🤷
Mervekzr Tulaytemurxx ya geceleri ve sabahları cok hareketliydi bugünde tatlı felan yedim ama çok az oynadı birde sırtım cok agrıyor doğum belirtisi mi acaba ondan post açtım