Misa34 aynısı bana da oldu 8. Haftada kese yanında kanama alanı oluşmuştu, ilk 1 ay hiç kalkmadım yattım devamlı. Yemeğimi bile yattığım yerden yedim. Sabah akşam progestan fitil kullandım. Şimdi 15+5 teyiz herşey normal evimin işini temizliğini bile yapıyorum bebiş de büyüyor içinizi rahat tutun strese girmeyin bence.