1ev2bebe Selam kızlar ben ikinci bebeğime hamileyim insaAllah iki ay sonra doğumum var. Ama devlette mi özelde mi yapayım hala karar veremedim. Ümraniye de yaşayan yada doğumunu orda yapan var mı? Yardımcı olsaniz